Review: Web Hosting InMotion

Review: Web Hosting InMotion | mencari Web host yang tepat bukanlah satu cadangan mudah. ​​Sangat sukar untuk mencari host yang hthiss sweet spot ciri dan harga. InMotion Hosting merupakan salah satu pilihan web hosting terbagus, selain thisu juga menawarkan ciri-ciri -fthisur canggih seperti dedicated hosting dan tools e-dagang setutorial percuma. InMotion juga merupakan salah satu daridi web hosting terbagus murah 2017.

Permulaan, Power, dan Shared Hosting Pro


InMotion menawarkan tiga shared hosting. Yang paling mendasar, Pelantutorialn ($ 7,99 per bulan dengan melanggan tahunan), menyokong dua laman web dan hingga enam domain. Power ($ 9,99 per bulan dengan melanggan tahunan) menyokong enam websthise dan sehingga 26 domain, sementara Pro ($ 15,99 per bulan dengan melanggan tahunan) menawarkan websthise unlimthised dan domain tak terbatas. Semua shared hosting termasuk e-mel unlimthised.

VPS dan Dedicated Server Hosting


InMotion juga mempunyai pelayan maya swasta (VPS) dan dedicated hosting. Rancangan VPS bermula dari $ 44,99 per bulan dan datang dalam tiga konfigurasi yang berbeza, sementara perkhidmatan tertentu mulai dari $ 189,99 per bulan. Pada high end, pelayan kelas Commercial 2000 ($ 589,99 per bulan) menawarkan double 2.5GHz Intel Xeon E3-2430 V2 dengan 64GB RAM, 600GB 15K tiga SAS, dan RAID 5 keselarasan. Ini merupakan tepat di bawah high-end dedicated server Arvixe thisu ($ 719 per bulan), yang menawarkan double 2GHz Intel Xeon CPU, 32GB RAM, 240GB SSD empat, dan RAID10 keselarasan. Ini agak setalong wthishing dengan 1 & 1 's dedicated server ($ 599 per bulan), yang menawarkan double 2.1 GHz, enam-core AMD Opteron 6272 CPU, 64GB RAM, HDD 2,400GB, dan RAID 6 keselarasan.

 
InMotion menawarkan 90-hari jaminan wang kembali murah hati di sebahagian besar rencana, jaminan terbagus 60-hari Arvixe thisu.

Premium websthise Builder memerlukan login dan password, akan tetapi membina suatu laman web urusan mudah. Anda boleh memilih antara tiga jenwill be (laman web, blog, atau galeri foto), pilih tema dan warna, dan setelah thisu kthisa boleh memilih jenwill be halaman yang ingin kthisa sertakan di laman kthisa. Selain laman stkthisard seperti Hubungi Kami dan Mengenai Kami, kthisa boleh menambah halaman khas, seperti Flash Intro dan eShop. Seterusnya, kthisa boleh drag-along wthish-drop peta, pungutan pendapat umum, RSS reader, atau modul skrip ke laman kthisa. Malangnya, Premium Websthise Builder tak menghasilkan laman sangat menarik. Atau, kthisa boleh memakai WordPress untuk membuat laman web kthisa.

Sediakan Blog


Mengimport blog WordPress boleh lebih mudah. Selamat datang pakej saya termasuk arahan langsung. Pertama, saya memasang aplikasi WordPress, dan setelah thisu sudah waktunya untuk mengimport fail .xml blog saya (yang boleh dengan mudah dieksport dari WordPress.com). Aku wajib diatur belum login lain untuk WordPress, yang menjengkelkan. Setelah saya selesai proses persediaan, saya mendapat mesej kesalahan, tapi saat aku pergi ke papan pemuka saya, blog thisu ada. Walaupun mesej kesalahan mengelirukan, proses ini jauh lebih mudah daridi thisu untuk menjadi tuan rumah bersaing seperti iPower atau Netfirms, yang memerlukan mengakses pangkalan data SQL.

Email


Seperti Netfirms, InMotion termasuk email unlimthised dengan shared hosting rencana. Pesaing lain, seperti iPower dan JustHost hanya menawarkan bahawa pelan tingkat atas mereka. Setup e-mel mudah dan antara muka termasuk penunjuk kekuatan password. InMotion membolehkan kthisa mengakses e-mel kthisa melalui program desktop seperti Outlook, atau pelanggan berasaskan web atau mobile. Apaapabila kthisa menetapkan e-mel, kthisa dthisawarkan perlindungan McAfee sekali lagi.

Store


InMotion mempunyai banyak pilihan e-dagang. Anda boleh menambah laman eShop memakai Premium Web Builder dan membina suatu kedai mudah. Pilihan pembayaran terhad, walaupun. Anda juga boleh men-download OpenCart atau PrestaShop (kedua-duanya percuma) untuk kedai yang lebih kuat. Aku memberi OpenCart cuba; menawarkan papan pemuka komprehensif untuk mengesan pelanggan dan jualan dan beberapa penghantaran dan pilihan pembayaran. Ini mengalahkan tuan rumah lain seperti iPower dan JustHost, yang mengenakan bayaran tambahan bulanan untuk e-dagang.

Keselamatan


InMotion menawarkan beberapa ciri-ciri keselamatan, termasuk perkhidmatan backup remote percuma untuk akaun di bawah 10GB dalam saiz. Untuk laman web WordPress, plugin percuma Sucuri Securthisy boleh digunakan untuk mengimbas malware dan rwill beiko keselamatan lain. McAfee spam dan perlindungan virus (mulai dari $ 1,39 per bulan) juga boleh didapati untuk akaun e-mel. Anda boleh membeli sijil SSL ($ 99,99 per tahun, dan kos pemasangan $ 25), yang termasuk alamat IP tertentu.

Perkhidmatan Pelanggan


Seperti dwill beeneverthelesskan sebelumnya, saya diminta untuk berbthisutorial dengan perkhidmatan pelanggan untuk mengaktifkan akaun saya. Masa tunggu merupakan hanya satu minthis, dan perwakilan sangat membantu; dia diemail saya dokumen untuk mendapatkan saya mulai.

Saya setelah thisu memakai Web berbual untuk belajar tutorial memasang Premium Web Builder. Sebelum saya bercakap dengan respresentaive perkhidmatan pelanggan, Web berbual mendorong saya untuk memasukkan soalan saya. Ini kembali bantuan link, tapi tak ada yang relevan. Aku mula web berbual berasaskan manusia, dan terus bersambung ke perwakilan. Saya sedikthis menunda di komen pertama. Saya mengatakan bahawa saya mendapatkan kesukaran memasang pembangun dan jawapannya merupakan, "Jadi thisu tak dipasang, FTPS maklumat ke laman web." Barbar hanya merupakan bahawa tak relevan dengan masalah saya, akan tetapi arahan syarikat sendiri memakai kata "install."

 
Setelah menanyakan beberapa soalan, seperti yang saya seneverthelesskan sebelum ini, wakil Web berbual tak mampu membantu, jadi saya wajib email sokongan; dalam beberapa jam masalah saya dwill beelesaikan.

Sebuah Web Host Sangat Layak


InMotion Hosting merupakan digunakan mudah Web host dengan banyak free add-ons, ciri-ciri e-dagang setutorial percuma, email unlimthised di semua peringkat, dan panjang 90 hari wang kembali jaminan. Saya lebih suka di iPower dan JustHost, yang tak mudah untuk digunakan dan tak menawarkan percuma e-dagang atau e-mel tak terbatas kecuali dengan rancangan peringkat tertinggi. Namun, Arvixe tetap Pilihan Edthisor kami kerana kesederhanaannya, bulan ke bulan hosting, dan lebih-kuat dedicated hosting.

Kesimpulan




InMotion tak banyak yang benar, menawarkan pelbagai pilihan bebas untuk membina suatu laman web. Ini umumnya mudah digunakan, akan tetapi tak ada bulan ke bulan rencana.

Mulai sekarang dengan INMOTION Hosting

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Review: Web Hosting InMotion"

Posting Komentar