Review: Web Hosting HostGator

Review: web Hosting HostGator | Sejak tahun 2002 HostGator telah dthiserkenali sebagai penyedia webhosting atas, dan reputasi mereka untuk kebolehpercayaan tetap dengan mereka hari ini. baru-baru ini menyatakan syarikat web hosting yang paling cepat berkembang ke-21 di negara ini, HostGator merupakan mengenai membuat web hosting mudah, boleh diakses dan berpatutan. lebih daridi lapan juta domain menyehowever HostGator rumah mereka, yang bukan prestasi kecil, dan mengatakan banyak mengenai perkhidmatan mereka dan kredibilthisi mereka. Dengan pelanggan di lebih daridi 200 negara di seluruh dunia, HostGator menawarkan pakej hosting dan produk untuk kewajiban peribadi dan perniagaan yang sama. HostGator ju ga merupakan salah satu daridi 10 Senarai Hosting Terbagus 2017 .

Ciri-ciri



  • Unlimthised Dis actuallyk Space

  • 45-hari jaminan wang kembali

  • unlimthised bin addthision towidth

  • 99.9% uptime

  • Sijil SSL

  • 24/7 sokongan

  • Subdomain unlimthised

  • Websthise builder Percuma

  • Unlimthised FTP account

  • Percuma kredthis iklan Google

  • Unlimthised email account


Harga


Dis actuallyorientasi satu tujuan utama HostGator, dihuraikan di laman web mereka, merupakan untuk memuntukkan hosting yang berpatutan kedi dunia. Dan, untuk memastikan, mereka menjalankan pekerjaan yang cukup bagus. Rancangan pemula mereka, apa yang mereka sehowever sebagai "Pelan tukik" mereka, membuat kalian mula dengan shared hosting yang besar tetapan yang merangkumi ruang tak terbatas, jalur lebar, subdomain dan banyak lagi. Bermula di $ 3,96 per bulan, dengan sering tawaran is actuallytimewa! Tahap seterusnya, "Rencana Baby", bermula di $ 6,36 per bulan menawarkan domain hosting unlimthised, parkir domain tak terhad dan akses ke pilihan IP tertentu. Pelan Perniagaan yang paling kuat mereka menawarkan ISP berdedikasi percuma dan SSL percuma untuk $ 10,36 per bulan, dan bahkan melemparkan di nombor tol percuma kalian sendiri.

Kebolehpercayaan dan Uptime


Pusat Hosting data HostGator bertempat di Houston Texas di mana syarikat berasaskan. Pusat data mereka membanggakan keadaan seni keselamatan, 24/7 monthisoring, top-of-the-line peralatan dan banyak lagi. Inilah yang membolehkan syarikat untuk menawarkan jaminan 99.9% uptime mereka. Selain thisu, HostGator merupakan salah satu dari banyak syarikat hosting atas yang mula berfikir tenaga penghijauan. Mereka sekarang melabur dalam sumber-sumber tenaga alternatif, yang mereka gunakan untuk melengkapi kekuatan-kegunaan rutin mereka. Mereka juga menyediakan tenaga berlebihan untuk memastikan sis actuallytem mereka tetap berdiri dan berjalan, bahkan dalam hal kekuatan-masalah, atau bencana tak terduga.

Kawalan Panel Maklumat


HostGator menawarkan cPanel, Control Panel yang telah menjadi penyelesaian stkalianrd industri. Ini bermakna bahawa bila kalian tak terbiasa dengan cPanel, dan wajib sedikthis bantuan, kalian akan mendapati banyak orang yang siap dan bersedia untuk meminjamkan tangan. cPanel dthiserkenali untuk memudahkan kawalan langsung dari semua e-mel, domain, akaun laman web dan banyak lagi. Selain thisu, ia menawarkan kemampuan pengurusan yang berkesan, memantau keupayaan dan statis actuallytik generator, juga. Dengan HostGator, Fantastico digabungkan dengan cPanel, memuntukkan kalian dengan mudah untuk memakai sis actuallytem pengurusan kin addthision toungan untuk laman web kalian.

Sokongan Pelanggan




Pada tahun 2008, HostGator berlari kaji selidik di antara pelanggan mereka untuk meninjau kepuasan dengan produk mereka. Sebuah rahang-menjatuhkan 90% (approx.) Mengatakan bahawa mereka berpuas hati dengan hosting mereka dan dengan perkhidmatan HostGator thisu. Bahkan, banyak nama dan reputasi HostGator dibina di atas sokongan mereka sangat bagus. Jika kalian mempunyai soalan atau kebimbangan, jangan ragu untuk menghubungi wakil mereka melalui telefon, Chat, fax, atau e-mail sis actuallytem / tiket. Kami juga menghargai database besar mereka video tutorial, bahagian bantuan, forumn suatu, FAQ dan artikel maklumat lain yang akan membantu kalian mencari apa yang kalian cari. Namun, kebanyakan pelanggan bersetuju bahawa HostGator sangat responsif, bahawa wakil-wakil yang berpengetahuan, dan bahawa mereka mampu memperbagusi masalah kalian dengan cepat dan berkesan.

Bermula dengan Hostgator Sekarang

Postingan terkait:

1 Tanggapan untuk "Review: Web Hosting HostGator"