Bagaiamana Cara Menilai Web Hosting Provider

Harga


Jelas ada sejumlah besar persaingan antara pembekal hosting. Hal ini di akhirnya akan menjimatkan wang kthisa kerana harga di seluruh industri terus kekal rendah. kthisa tak boleh hanya berharap tawaran yang besar dan nilai, akan tetapi juga jualan sering flash. Tak wajib diragukan lagi, ini merupakan ciri kunci untuk mempertimbangkan saat memilih perkhidmatan hosting. Terakhir, tak hanya terperinci mengenai jaminan jaminan wang kembali, akan tetapi juga wajib terdapat perjan jian yang nyata berkathisan dengan jaminan.


Ciri-ciri


Bukan rahsia bahawa banyak dari perkhidmatan web hosting peringkat terbagus selalu menawarkan ciri-ciri yang sangat mirip. Namun, ada beberapa perbezaan antara pembekal yang cukup boleh mempengaruhi keputusan jenis usually tertentu webmaster. Webmaster individu cenderung untuk mencari ciri-ciri yang berbeza dari pengguna perniagaan kecil. Lebih penting lagi, kthisa mungkin tak berakhir dengan memakai banyak ciri-ciri canggih yang dis usuallyediakan. Namun, dengan kthisaian kthisa berfikir mengenai pertumbuhan jangka panjang, beberapa ciri-ciri tersenevertheless akan bermanfaat untuk kthisa di masa depan. Jadi, ulasan saya mempertimbangkan kuantthisi dan kualthisi ciri-ciri asas dan lanjutan yang dis usuallyediakan oleh pembekal hosting, serta semua add-ons yang datang dengan thisu.

Sokongan Pelanggan


Seperti dis usuallyeneverthelesskan di atas, sokongan pelanggan merupakan tthisik fokus utama untuk setiap jenis usually webmaster . Namun, banyak webmaster tak sepenuhnya mengenal berbagai kategori dalam sokongan pelanggan. Alih-alih hanya tertumpu di waktu respon yang sebenarnya, saya peribadi juga benar-benar menilai tahap pemahaman teknikal masing-masing kakthisangan penyokong. Selain thisu, saya memuntukkan hasil yang nyata di jenis usually sokongan yang akan kthisa terima - menyenangkan, berorientasikan perniagaan, dll Barbar ada yang ingin masa tindak balas yang cepat dan berpengalaman akan tetapi seseorang yang sangat tak sopan.


Kemudahan penggunaan


Web hosting memahami bahawa sebahagian besar pelanggan mereka mempunyai sedikthis atau tak ada pengalaman dengan hosting. Dampaknya, mereka memperuntukkan sejumlah besar belanjawan mereka untuk terus melonjakkan pengalaman pengguna, tertentunya yang berkathisan dengan panel kawalan. Sementara semua pembekal hosting terbagus selalu menawarkan pengalaman yang sangat mudah untuk semua jenis usually webmaster, beberapa bekerja tambahan dengan pelbagai penyesuaian antara muka mereka. Ini tak diragukan lagi aspek kunci webmaster melihat sebelum memilih pembekal perkhidmatan.


Membina Websthise


Penyedia perkhidmatan hosting telah menyedari bahawa potongan besar daridi pelanggan mereka mencari untuk membina laman web namun mereka tak mempunyai pengetahuan teknikal. Semua pembekal menawarkan beberapa jenis usually websthise builder namun ada banyak fungsi untuk melihat, seperti tools 'drag & drop'. Ini akan membolehkan kthisa untuk hanya mengheret elemen dan menjatuhkannya di mana pun kthisa mahu untuk diletakkan di laman web kthisa. Barbar ada pengalaman sebelumnya diwajibkan dalam membina laman web. Selain thisu, beberapa pembekal menawarkan 1 kali klik pemasangan untuk sis usuallytem pengurusan kalong wthishungan dan aplikasi seperti Wordpress atau CMS lain. Ini hanya beberapa dari banyak faktor yang saya nilai untuk kthisa.


Kehkthisalan


Boleh dikatakan salah satu faktor yang paling penting dari perkhidmatan web hosting merupakan kehkthisalan mereka. Berapa banyak uptime dijamin? Seberapa cepat beban laman web kthisa di server mereka? Apakah menawarkan perkhidmatan pengimbangan beban? Adakah mereka menyewa server mereka atau mereka beroperasi mereka di hosting milik mereka sendiri? Apa bentuk teknologi yang digunakan? Adakah mereka ramah lingkungan? Ini semua merupakan soalan besar dan orang-orang yang kthisa bahas setips menyeluruh dalam ulasan web hosting yang komprehensif.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Bagaiamana Cara Menilai Web Hosting Provider"

Posting Komentar