10+ PPC (Pay Per Click) Terbagus Alternatif AdSense

PPC (Pay per Click) atau CPC merupakan can betilah yang kebanyakan umum digunakan dalam industri pengiklanan. Setiap orang atau syarikat yang dimiliki untuk iklan industri pengiklan atau penerbthis selalu fokus di PPC. Sekarang pertanyaannya merupakan apa yang dimaksudkan dengan PPC ?. Dalam mekancan beme pendek diikuti untuk melayani iklan. Pengiklan ingin lalu lintas di laman web mereka sehingga mereka melabur dalam iklan di pangkalan pay per click.

Di scan bei lain penerbthis ingin mendapatkan wang sehingga mereka meletakkan iklan di laman web atau blog mereka yang membayar di membayar per klik. Jadi thisu bermakna PPC merupakan alasan utama di balik hubungan pengiklan dan penerbthis. Melalui rangkaian iklan pihak PPC 3, pengiklan yang ingin pengunjung untuk perniagaan mereka. Penerbthis yang ingin memperoleh pendapatan untuk meletakkan iklan. Kedua-dua belah pihak bergabung dengan rangkaian iklan PPC sesuai dengan kewajiban mereka.




 

Berarti saat pengunjung laman Publcan beher klik di unthis iklan pengiklan. Kemudian Pengiklan wajib membayar untuk setiap klik merupakan sah berjaya. Jadi bila kthisa ingin memahami kesemua konsep PPC maka saya cadangkan untuk membaca Bagaimana PPC Pekerjaan? Setiap Blogger atau mimpi Webmaster untuk membuat wang dari laman web yang ada atau blog melalui iklan. iklan PPC merupakan tips yang berkesan untuk memperoleh pendapatan untuk kalong wthishungan.

Dengan meletakkan Bayar per klik iklan di laman web di mana lalu lintas besa r akan datang. Apaapabila seseorang menunjukkan minat dalam iklan dan mengunjunginya. Kemudian publcan beher akan mendapat wang. Tapi masalah utama yang dihadapi oleh pengiklan dan penerbthis yang sekaligus mencari rangkaian iklan PPC terbagus. Mereka banyak membayar terbagus untuk setiap laman web klik yang boleh didapati di pasaran akan tetapi beberapa dari mereka membayar banyak rendah. Jadi dalam artikel ini saya akan senarai keluar rangkaian iklan PPC terbagus untuk penerbthis & pengiklan. Memilih sesuai dengan kewajiban kthisa dan lalu lintas blog.




# 1 Bidvertcan beer Bidvertcan beer juga merupakan pilihan terbagus bila kthisa tak boleh mendapatkan persetujuan dari Adsense. Bidvertcan beer juga terterkenal dan tertua membayar terbagus untuk setiap laman web klik dan bahkan menjalankan dengan bagus di beberapa jencan be blog. Ini kadar BPK terbagus merupakan sebagai dibalong wthishingkan dengan rangkaian kecil lain hanya kerana mereka menawarkan POP up, Banner dan pelbagai teknik pengiklanan menaip lain. kadar BPK berbeza-beza dari kira-kira 0.02 hingga $ 10 dan kthisa mendapatkan asas pendapatan total mendapatkan mata. Setips keseluruhan prestasi terbagus bila mempunyai akaun yang cukup lalu lintas. Format iklan: - Iklan Banner, In-teks, kenderaan Domain, iklan XML Pakan, Iklan Kontekstual, Cari Toolbar Pembayaran: - Minimum Payout $ 10 via PayPal.Bidvertcan beer


# 2 Iklan Propeller Propeller merupakan yang paling cepat berkembang rangkaian multi format iklan. Mereka menyediakan pengoptimuman terperinci untuk setiap laman web setips individual sehingga kthisa dapat memilih yang terbagus menjalankan kempen iklan. Yang di dasarnya dipaparkan sebagai rangkaian iklan berasaskan CPM. Tetapi sebenarnya rangkaian ini didasarkan di pelbagai design seperti CPM, CPA, BPK dan CPL. Dalam keseluruhan ini merupakan salah satu daridi rangkaian iklan terbagus. Format iklan: - onclick, Iklan Video, Iklan Mobile di CPM, CPA, CPL dan basa BPK. payout: - $ 100 Via Wire Transfer, Payoneer, Payza.


# 3 RevenueHthiss RevenueHthiss merupakan rangkaian iklan pPC terbagus untuk penerbthis yang ingin menjana lebih banyak pendapatan dengan keadaan seni Konteks & Geo dcan beasarkan teknologi tontonan Iklan. RevenueHthiss menyediakan perkhidmatan diri untuk penerbthis, di mana setiap webmaster boleh datang dan mendapatkan tag dan mula membuat wang. Mereka juga menawarkan perkhidmatan diri untuk pengiklan, di mana setiap orang boleh datang dan membeli kualthisi lalu lintas yang sangat tinggi. Intinya - bila kthisa ingin mengambil websthise atau penghasilan blog ini ke tahap yang seterusnya, ini merupakan penyelesaian terbagus di sekthisar. RevenueHthiss merupakan rangkaian iklan terbagus untuk mendapatkan pendapatan tapak. Format iklan: - Iklan Dcan beplay, Iklan Teks, Pop up / bawah Payout: - $ 50 via PayPal. RevenueHthiss mendaftar


# 4 infolinks Iklan Infolinks merupakan rangkaian iklan pPC berdasarkan pautan dalam teks. Jika kthisa mempunyai teks berdasarkan laman kaya atau blog maka Infolinks merupakan pilihan terbagus untuk mendapatkan beberapa pendapatan. Bahagian terbagus dari Infolinks merupakan mereka tak wajib dan ruang untuk sepalong wthishuk. Infolinks memaparkan iklan yang dcan beasarkan untuk setiap kata kunci yang relevan dari kalong wthishungan kthisa. Anda juga boleh memakai kata kunci Tag cloud dari Infolinks di laman web kthisa atau Infolinks boleh digunakan sebagai iklan carian. Infolinks tak termasuk bilik jadi thisu sebabnya kthisa boleh memakai iklan lain banner dari Adsense atau alternatif lain untuk memperoleh pendapatan lebih untuk kalong wthishungan laman web. Format iklan: - Dalam teks iklan, iklan Cari atau Di tag cloud. Pembayaran: - Minimum Pay out $ 50 melalui PayPal atau pemindahan kawat.


# 5 Iklan Clicksor Ini juga salah satu alternatif terbagus untuk di-berasaskan teks juga untuk iklan banner. Clicksor yang terbagus dan well-ktodayn platform pengiklan dan penerbthis. Clicksor mempunyai format yang beberapa iklan seperti iklan di-teks dan iklan banner kontekstual. Clicksor membahagikan penerbthis dalam dua kumpulan dengan dasar total tayangan. Clicksor merupakan BPK berdasarkan Bid dan rangkaian iklan CPM. tawarannya kadar BPK kurang sebagai berbalong wthishing dengan laman di atas. Jika juga menawarkan Program Referral bermakna kthisa memperoleh pendapatan 10% dari Penerbthis kthisa merujuk untuk memakai Clicksor. Format iklan: - In-teks dan iklan banner kontekstual, Pop bawah dan iklan berasaskan teks lain . Payout sekurang-kurangnya: - $ 50 melalui cek atau PayPal.



# 6 Iklan Chthisika Chthisika juga platform yang terterkenal membayar per pangkalan klik Cari Target Iklan, iklan tempatan dan Iklan Mobile . iklan Chthisika merupakan hanya menerima mengarahkan lalu lintas organik oleh Search engine. Jadi kthisa hanya akan memperoleh pendapatan daridi klik, bila kthisa mempunyai aliran pengunjung bagus dari enjin carian. Chthisika Murah kadar BPK tinggi berbalong wthishing dengan orang lain tapi sedikthis rendah berbalong wthishing dengan Adsense. Tapi bukannya orang lain thisu juga bagus alternatif Adsense. Chthisika telah Merujuk Program juga kthisa boleh merujuk orang lain untuk memakai iklan Chthisika maka kthisa akan mendapat 10% dari Lihat ulasan Penerbthis selama 10 bulan. Kewajiban: - Traffic Search Organik diwajibkan untuk mendapatkan. Format iklan: - Dcan beplay iklan banner, iklan teks. Payout: - $ 10 via PayPal dan $ 50 melalui Checks.Chthisika mendaftar


# 7 SuperLinks Superlinks yang paling cepat berkembang dcan beplay rangkaian pengiklanan berasaskan baru. Superlinks merupakan salah satu alternatif terbagus adsense kthisa tak wajib bimbang mengenai adsense bila kthisa memakai superlinks. Superlinks menawarkan Exthis Link Super, iklan dcan beplay Super, Super Footer, Super Pengantara, Super tower dengan pelbagai saiz yang berbeza dari kain rentang. Superlinks bekerja melalui rangkaian DoubleClick Google yang bererti dalam hal tak ada membayar tertinggi banner iklan maka adsense vcan beiable akan dipaparkan untuk mengcan bei ruang. Superlinks merupakan salah satu penyelesaian yang terbagus untuk kthisa yang mereka tawarkan BPK dan BPT produktif berasaskan. Minimum payout merupakan $ 100 via PayPal dan $ 500 melalui pemindahan payoneer kawat dengan dasar dari NET35. Jadi saya cadangkan kthisa untuk menyertai superlink sekarang.


# 8 Iklan Media.net Media.net merupakan membayar Konteks per halaman berdasarkan klik oleh Gabungan Yahoo dan Bing dan dcan beokong oleh Media.Net. Ini merupakan salah satu alternatif terbagus dari Adsense. kadar BPK juga tinggi dan bagus. Hal ini juga Bid BPK berdasarkan dan BPS dan iklan BPA di pangkalan eRPM. Media.net menjadi yang paling well-ktodayn untuk pengiklan dan penerbthis dalam beberapa tahun dan membuat tempat terbagus dalam iklan. Malangnya bila kthisa tak mendapat persetujuan Adsense maka saya cadangkan kthisa untuk mengajukan Media.Net Kewajiban: - kalong wthishungan berkualthisi tinggi dan Trafik dari negara premium seperti Amerika Syarikat, Inggercan be, Kanada. Format iklan: - Dcan beplay Iklan, Blok Iklan Keyword. Payout: - $ 250 melalui PayPal atau Wire Transfer.


# 9 Iklan Affinthisy Affinthisy juga membuat tempat yang terbagus di pasaran iklan. Affinthisy mempunyai mengguna pakai jencan be yang berbeza daridi tips untuk penerbthis untuk memperoleh pendapatan lebih daridi laman web mereka dengan implementasi di Toolbar, In-teks, cadangan carian, iklan game, widget dan jencan be seperti pelaksanaan menakjubkan. Affinthisy juga rangkaian Bid Kadar berdasarkan BPK, BPS dan BPA dengan kadar eRPM lebih bagus. Affinthisy mempunyai pembahagian pendapatan tertinggi upto 95% sebagai berbalong wthishing dengan orang lain. Format iklan: - Dalam-Cari, In-Domain, In-Content, Iklan Bergambar, Iklan Mobile. Minimum payout: - $ 50 via PayPal.


# 10 Iklan Kontera Kontera hampir serupa dengan rangkaian iklan Infolinks. Hal ini didasarkan di In-teks dan di-gambar iklan untuk kalong wthishungan teks kthisa untuk setiap kata kunci yang dipilih. Kontera memaparkan iklan yang relevan untuk kata kunci dipaparkan di garcan be bawah gkthisa yang juga kelihatan menjengkelkan untuk pengguna. Kontera menawarkan kadar BPK Anemia akan tetapi mereka mempunyai tahap CTR yang lebih tinggi. Kontera juga serasi yang Google Adsense dan Jaringan lain. Mereka juga tak memerlukan ruang penempatan banner. Jadi thisu merupakan tips yang lebih bagus untuk mendapatkan pendapatan sampingan dengan iklan Sepalong wthishuk lain berdasarkan. Kontera untuk hasil 70% dengan Penerbthis Format iklan: - Dalam teks iklan berdasarkan Payout sekurang-kurangnya: - $ 50 PayPal atau Wire Transfer.


# 11 Conversant Media Iklan Media fasih memegang kedudukan terbagus dalam rangkaian pengiklanan. Hal ini didasarkan di kaedah CPC dan CPM. Format iklan yang digunakan oleh Conversant mempunyai iklan kontekstual, saiz yang berbeza dari banner, iklan pop dan banyak format yang berbeza lain. Its menawarkan bagus BPK, BPS dan kadar CPL lebih bagus lebih rendah sebagai dibalong wthishingkan dengan rangkaian di atas. Format iklan: - Iklan Dcan beplay, Iklan Teks, Iklan Video, Iklan Mobile, In- teks, iklan Flash Payout sekurang-kurangnya: - $ 25 vie PayPal.


# 12 AdHthisz AdHthisz tumbuh platform pengiklan namun prestasi di platform penerbthis tak begthisu bagus. AdHthisz mempunyai jumlah jencan be pengiklan akan tetapi mereka menawarkan kadar BPK kurang sebagai berbalong wthishing dengan rangkaian penerbthis lain jadi thisu sebabnya penerbthis memilih AdHthisz iklan yang lebih rendah berbalong wthishing dengan orang lain. Tetapi bila mereka tak ada pilihan yang terscan bea maka saya cadangkan kthisa untuk memilih AdHthisz. Jika tak cuba program iklan lain pertama. Format iklan: - rata iklan Kadar PPC, Banner Ads. Minimum payout: - $ 25 via PayPal.


Saya harap kthisa menikmati artikel ini mengenai bayar terbagus untuk setiap laman web klik. Saya cuba jelaskan hanya rangkaian PPC terbagus dari mana kthisa boleh mendapatkan beberapa pendapatan. Mereka merupakan nombor dari PPC laman web publcan beher yang tersedia yang kami belum berdaftar hanya kerana kadar bpk rendah dan prestasi. Jadi saya cadangkan kthisa untuk memilih rangkaian apapun yang kthisa suka. Kami telah mengemaskini senarai baru rangkaian iklan PPC terbagus untuk publcan beher di blog baru kami. Harus memeriksa untuk semua rangkaian iklan PPC kedatangan baru. Nota: - Jangan gunakan lagi yang 2.3 tiga rangkaian yang berbeza di laman web yang sama. Mereka banyak kesan buruk di laman web juga di pendapatan juga. Jika kthisa mempunyai membayar terbagus lainnya per klik laman ragu untuk berkongsi pengalaman kthisa di kotak komen.


Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "10+ PPC (Pay Per Click) Terbagus Alternatif AdSense"

Posting Komentar