Review: Web Hosting FatCow

Review: web Hosting FatCow | FatCow hosting yathe itemu salah satu pemimpin sejati di bidangnya. Setelah berada di perniagaan web hosting sejak tahun 1998, mereka telah membantu puluhan ribu pelanggan membina laman web talian yang benar. Sebagai tertinggi pembekal web hosting, mereka memuntukkan sokongan pelanggan yang luar biasa dan sejumlah ciri-ciri yang akan menarik untuk pemula dan pemain web berpengalaman. FatCow juga dthe itemempatkan Dalam 10 Senarai web Hosting Terbagus 2017 .

kalian akan mendapati semua mudah digunakan dan tak ada struktur harga yang rumthe item di sini. I ni juga merupakan salah satu daridi beberapa pembekal yang tak berusaha untuk mengenakan sekatan yang tak wajib di kalian dan laman web kalian.

Ciri-ciri FatCow



  • Banyak Kredthe item Pemasaran ( $): $ 100 Adwords, $ 50 FaceBook, $ 25 Yahoo / Bing, percuma Daftar YellowPages.com

  • Unlimthe itemed Balong wthe itemhwidth

  • Websthe iteme Builder

  • Unlimthe itemed Domain (1 percuma)

  • Tambahan Web Builder

  • Template

  • Akaun FTP

  • Google Webmaster Tools

  • Web Analytics

  • MySQL Database

  • Alat SEO: Bersepadu Google Custom Search

  • Control Panel: Ya (Custom) tambahan lain: Script tambahan, WordPress

  • E-Mail Options Dthe itemawarkan: Akaun terhad, Spam Filtering, alat Newsletter Manager, Hubungi Malar (percubaan percuma 60 hari) Tambahan lain: Joomla, Forum, Domain Menunjuk

  • Up-Time / Agunan: 99.9% tambahan lain: Program Gabungan dan Acum


Hosting Plans:


Sebagai permulaan, setiap pelanggan dthe itemawarkan nama domain percuma. Anda juga akan mempunyai jumlah yang tak terhad add-on dan sub-domain yang sedia dengan rancangan ini. Sementara the itemu shared hosting, FatCow keluar daridi tips untuk memastikan bahawa setiap pelanggan mempunyai cukup ruang cakera dan balong wthe itemhwidth. Bahkan ada jaminan wang kembali 30-hari. Rencana ini menawarkan segala sesuatu yang diwajibkan untuk memulakan laman web setips online, termasuk database unlimthe itemed MySQL, unlimthe itemed email account, alat-alat pembangun web, SEO tools dan bahkan kelas 99.9% jaminan up-time. Panel kawalan yathe itemu kebiasaan, versi proprietari yang sangat mudah digunakan dan kuat.

 
Daridi menawarkan pelbagai rancangan mengelirukan dan rumthe item, Fat Cow hanya menawarkan satu tingkat untuk semua orang. Ini bermakna bahawa kalian akan menerima pelbagai ciri-ciri dan alat-alat yang dthe itemawarkan. Kredthe item iklan yathe itemu tips yang bagus untuk mendapatkan pemasaran bermula dan mempromosikan laman web kalian setips percuma. Untuk kedai e-dagang mempunyai bakul membeli-belah bersepadu dan sijil SSL bersama juga bermakna bahawa kalian boleh mula membuat jualan langsung. Tentu aja, semua ini dis usuallyokong oleh perkhidmatan pelanggan kelas pertama dan laman keselamatan yang sangat bagus.

Harga:


FatCow mempunyai kaedah yang sangat unik penetapan harga untuk pelan hosting mereka . Mereka tak menghadkan kalian untuk menetapkan jumlah ruang penyimpanan dan jalur lebar. Sebaliknya, mereka jelaskan bahawa 99,95% dari semua pelanggan akan mempunyai cukup ruang dan pemindahan data. Untuk laman web perniagaan normal, ini bermakna bahawa ada lebih dari cukup. Harga rendah hanya $ 56 per tahun hanya icing di kek. Terdapat begthe itemu banyak perkhidmatan percuma termasuk (kalian akan membayar sesen pun cukup untuk mereka di kebanyakan laman web lain) bahawa nilai yang dthe itemawarkan di sini yathe itemu jelas.

Sokongan Pelanggan:


salah satu keunggulan dari FatCow yathe itemu perkhidmatan pelanggan yang sangat bagus. Hal ini terbukti dalam beberapa tips di mana kalian boleh mendekati syarikat dan mempunyai perhatian kalian dthe itemangani. Sebagai permulaan, kalian boleh menghubungi syarikat di apabila-apabila masa, siang atau malam hari. Hal ini boleh dilakukan melalui email, telefon atau berbual dalam talian. Staf membantu, ramah dan berpengetahuan.

Ada juga beberapa sumber yang bermanfaat di laman web. Ini termasuk bahagian soalan yang sering diajukan membantu dan bahkan sejumlah tutorial dalam talian. Mereka berdua sangat menyeluruh dan membantu.

Kebolehpercayaan:


Tulang punggung dari setiap web host yang besar yathe itemu stkalianrd mereka kebolehpercayaan. FatCow menawarkan jaminan 99.9% up-masa, memastikan bahawa laman web kalian akan dapat diakses oleh pelanggan dan pengunjung. Anda juga akan mendapati beberapa ciri-ciri stkalianrd seperti jumlah yang tak terhad dari MySQL database yang hanya seolah-olah dthe itemawarkan oleh kelas pertama dan web host yang hkalianl.

Server sendiri juga merupakan faktor besar saat mempertimbangkan kebolehpercayaan web host. Mengetahui bahawa data kalian akan dis usuallyimpan di peralatan berteknologi maju dan pelayan, memanfaatkan harian back-up dan penjana back-up wajib membuat orang merasa lebih aman dan selamat.

Kemudahan Penggunaan:


FatCow sangat mudah digunakan dan menguruskan. Laporan statis usuallytik web yathe itemu bantuan besar dan panel kawalan adat memudahkan untuk menambah fail dan benar-benar mengawal laman web kalian. Alat-alat bangunan web juga membuatnya mudah untuk membuat laman web kalian, bahkan bila kalian tak mempunyai pengalaman teknikal.

Kesimpulan:


FatCow yathe itemu web hosting dalam talian yang besar. Ada Ciri-ciri yang kuat dan mudah, perkhidmatan pelanggan besar dan pelan harga yang sangat mudah dan sederhana.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Review: Web Hosting FatCow"

Posting Komentar