Cara Pilih Hosting Terbagus WordPress?

Sering diabagusan, web hosting merupakan salah satu komponen kunci dari setiap laman web yang berjaya. Memilih web hosting terbagus untuk kewajiban kthisa boleh melonjakkan SEO dan melonjakkan jualan kthisa. Ada pelbagai jenis usually WordPress pilihan yang tersedia seperti Free, Bersama, VPS, Dedicated hosting, dan diuruskan oleh WordPress hosting. Dalam pas well asuan ini, kami akan membantu kthisa memilih WordPress hosting untuk websthise kthisa yang terbagus.


Tujuan saya dengan artikel ini merupakan untuk memuntukkan wawasan di hal-hal yang wajib kthisa pertimbangkan saat memilih suatu syarikat WordPress hosting. Saya juga sudah memuntukkan senarai pembekal hosting terbagus untuk WordPress.

Apa syarat Hosting untuk Wordpress?



kthisa akan terkejut mendengar bahawa WordPress merupakan suatu skrip yang sangat ringan, dan serasi dengan di hampir semua web hosting. Terma sederhana yang WordPress diajukan merupakan:



  • PHP versi 5.2.4 atau lebih

  • MySQL versi 5.0 atau lebih


Kerana commonthisi WordPress, semua syarikat web hosting terbagus datang dengan mudah 1-klik install pilihan untuk WordPress. Semua syarikat WordPress hosting yang telah dis usuallyenaraikan dalam pas well asuan ini menawarkan sokongan penuh untuk menjalankan laman web WordPress.

Hal lain yang wajib dipertimbangkan saat memilih Provider WordPress Web Hosting


Kelajuan, keselamatan, dan kebolehpercayaan merupakan faktor penting yang semua wajib kthisa pertimbangkan saat memilih WordPress hosting kthisa. Walau bagaimanapun, faktor yang paling penting yang wajib kthisa pertimbangkan merupakan "Kewajiban kthisa". Menilai kewajiban kthisa sebelum membeli WordPress hosting dapat menjimatkan beratus-ratus dolar.

menilai WordPress Hosting


Kewajiban Anda Seperti yang telah saya sehoweverkan di atas, ada pelbagai jenis usually pilihan web hosting yang dis usuallyediakan seperti Free, Shared, VPS, Dedicated, dan Managed. Mari kthisa lihat masing-masing pilihan ini untuk menentukan penyelesaian terbagus untuk kthisa.


WordPress Hosting Percuma


Ada web hosting yang boleh didapati setips percuma, tapi hampir semua dari mereka mempunyai semacam tangkapan. Biasanya, kthisa boleh mencari Wordpress hosting yang dthisawarkan di forum dalam talian atau kumpulan-kumpulan kecil. Dalam kebanyakan kes, ini dikendalikan oleh seorang individu yang menjual sebahagian kecil daridi ruang pelayan untuk menutup beberapa pendapatan. Seringkali menangkap merupakan bahawa kthisa wajib meletakkan iklan banner mereka di laman kthisa. Beberapa mungkin meminta kthisa untuk meletakkan link teks dalam footer dari laman web kthisa. Orang-orang ini akan menjual iklan banner atau link teks untuk menampung kos ruang percuma kthisa bersama-sama dengan mengantongi keuntungan. Kelemahan terbesar dari mempunyai host percuma selain dari iklan merupakan bahawa mereka tak boleh dipercayai. Anda tak pernah tahu kapan orang ini akan berhenti menawarkan perkhidmatan setips percuma. Mereka boleh meninggalkan kthisa tergantung setiap saat. Jika kthisa serius mengenai laman web kthisa atau perniagaan, maka elakkan WordPress hosting percuma di semua kos.


Hosting WordPress Shared


Shared hosting merupakan jenis usually hosting yang paling common dari Wordpress hosting yang digunakan oleh pemula. Ini merupakan yang paling berpatutan dan terus terang tthisik permulaan yang bagus untuk pengguna baru. Shared hosting merupakan di mana kthisa berkongsi server besar dengan banyak laman web. Dengan mempunyai beberapa laman web di pelayan yang sama, pembekal hosting boleh menawarkan perkhidmatan di tahap yang berpatutan. Menangkap terbesar yang kthisa lihat dengan shared hosting di semua pembekal (termasuk yang kami cadangkan di bawah ini) merupakan sumber terhad. Barbar ada perkara seperti tak terbatas. Sementara thisu mengatakan tak terhad, kthisa masih mempunyai sekatan penggunaan. Jika laman web kthisa mula untuk mengambil beban server besar, mereka dengan sopan akan memaksa kthisa untuk meng-upgrade akaun kthisa. Jika mereka tak mengambil tindakan ini, maka boleh mempunyai kesan negatif di prestasi keseluruhan laman web lain host di pelayan yang sama. Itu akan kembali kedi kebijaksanaan konvensional. Ketika perniagaan kthisa berkembang, sehingga akan mendapatkan kos overhead kthisa. WordPress shared hosting merupakan penyelesaian terbagus untuk usaha kecil, dan blogger pemula.


WordPress VPS Hosting


Virtual Private Server (VPS) merujuk di mesin maya. Ini merupakan kaedah pembahagian suatu komputer pelayan fizikal ke beberapa pelayan dengan hal dengan kewajiban pelanggan individu. Walaupun, kthisa berkongsi server dengan beberapa orang lain, ini memuntukkan kthisa hampir sebanyak control sebagai dedicated server. Hal ini juga mempunyai privasi dari komputer fizikal berasingan dan boleh dikonfigurasikan untuk menjalankan software server tertentu. Seringkali pemaju, pengguna menengah, dan blogger menengah memanfaatkan VPS untuk skala laman web mereka. Jika kthisa tak mempunyai pengetahuan teknikal, maka kthisa wajib memastikan bahawa kthisa membeli VPS diuruskan. Ini bermakna bahawa WordPress pembekal hosting menguruskan semua upgrade sis usuallytem, dan mereka yang sedia untuk membantu kthisa bila diwajibkan. VPS WordPress hosting terbagus untuk perniagaan menengah, blog lalu lintas tinggi, dan calon pereka / pemaju.


WordPress Dedicated Server Hosting


Dedicated pelayan merupakan pelayan fizikal yang boleh kthisa sewa dari pembekal hosting. Hal ini membolehkan kthisa untuk mempunyai kawalan penuh atas server termasuk pilihan sis usuallytem operasi, perkakasan dll. Anda TIDAK wajib dedicated server bila kthisa baru memulakan. Setelah laman web kthisa menerima sejumlah besar lalu lintas, hanya maka kthisa wajib mempertimbangkan upgrade ke dedicated server. Jika kthisa tak mempunyai pentadbir sis usuallytem atau tak mempunyai pengalaman dengan server, maka kami menyarankan kthisa mendapatkan dedicated server dikendalikan. Pembekal WordPress hosting yang menawarkan dikendalikan dedicated server memakai sis usuallytem adminis usuallytrator penuh masa yang mempertahankan pelayan kthisa. Seiring dengan menjalankan kemas kini peris usuallyian, mereka juga menjalankan pemantauan pelayan, sokongan tawaran telefon bimbthis dll Kebanyakan websthise atas memakai kelompok dedicated server. WordPress Dedicated Server yang terbagus untuk blog lalu lintas yang sangat tinggi.


WordPress Hosting Managed


Karena sejumlah besar pengguna memakai WordPress, beberapa pembekal web hosting telah memilih untuk menawarkan WordPress hosting dikendalikan. Akaun dengan salah satu pembekal perkhidmatan ini hanya membolehkan kthisa untuk meng-host laman web berasaskan WordPress dan tak ada yang lain. Manfaat dari Managed WordPress Hosting merupakan bahawa kthisa tak wajib bimbang mengenai apa pun. Mereka mengoptimumkan laman web kthisa untuk prestasi, pastikan bahawa laman web kthisa selamat, dan menjaga skthisaran setips teratur. Di atas bahawa mereka menyarankan kthisa bila plugin tertentu mempunyai kesan negatif. Intinya, diuruskan oleh WordPress hosting merupakan kerumthisan WordPress hosting dengan sokongan yang berkualthisi tinggi daridi kakthisangan dengan banyak pengalaman WordPress percuma cepat. Sementara semua ini kedengaran luar biasa, rancangan untuk berjaya WordPress hosting biasanya di akhir lebih tinggi daridi skala. Mis usuallyalnya akaun peribadi dengan pembekal WordPress diuruskan hosting common bayaran $ 29 / bulan di mana kthisa hanya boleh meng-host laman 1 (mendapatkan maksimum 25,000 pengunjung per bulan). Peringkat seterusnya yang lebih tinggi di mana kthisa dibenarkan beberapa domain akan dthiserkenakan bayaran $ 99 / bulan. Seseorang memulakan suatu blog tak mampu ini. Diuruskan oleh WordPress hosting yang sangat bagus untuk blogger dthisubuhkan yang boleh membenarkan kos dengan pendapatan mereka. Ini merupakan untuk orang-orang yang tak mempunyai kemahiran / waktu untuk berurusan dengan sis usuallyi teknikal hal.


Sekarang kthisa tahu semua pilihan WordPress hosting kthisa, sekarang saatnya untuk kthisa untuk membuat keputusan

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Cara Pilih Hosting Terbagus WordPress?"

Posting Komentar