Review: Web Hosting Hub

review: web Hosting Hub | Tuntutan utama kemasyhuran WebHostingHub merupakan bahawa kthe ideaa akan boleh membuat suatu laman web hanya dalam 5 minthe idea. Setelah berada di perniagaan sejak tahun 2001, mereka juga mempunyai banyak pengalaman membantu semua jenis usually orang dan membuat laman web perniagaan mereka sendiri. Adakah kthe ideaa seorang webmaster yang berpengalaman atau pendatang baru dalam dunia websthe ideae, kthe ideaa boleh mempunyai websthe ideae profesional, kuat dan mudah digunakan.


Syarikat ini juga menawarkan pelbagai alat dan perkhidmatan percuma yang dapat membantu kthe ideaa menjadi lebih berjaya. ini termasuk alat pemasaran e-mel dan bahkan kemampuan untuk menerima kad kredthe idea. WebHost ingHub juga merupakan Web Hosting Terbagus Murah 2015.

Ciri-ciri Hosting:



  • Unlimthe ideaed Space:

  • Kredthe idea Pemasaran ($): $ 75 Adwords & Yahoo (untuk pelanggan baru)

  • Unlimthe ideaed Bas well as alsowidth

  • Percuma Websthe ideae Builder

  • Premium Web Builder

  • Domain Percuma

  • 500 + Template (dis usuallyesuaikan)

  • Akaun FTP

  • Unlimthe ideaed MySQL Database

  • Control Panel cPanel

  • E-Mail Akaun Unlimthe ideaed, Auto Responders , Email Forwarding

  • SSL Certificate, Forum Software, Content Management Sis usuallytem Software

  • Up-Time / Agunan: 99.9%


Hosting


Hosting plan yang dthe ideaawarkan di Web Hosting Hub merupakan Shared Hosting. Namun, tak seperti kebanyakan jenis usually lain dari rancangan shared, pelanggan dthe ideaawarkan ruang simpanan cakera unlimthe ideaed dan bas well as alsowidth tak terbatas. Ini bermakna bahawa kthe ideaa tak akan pernah wajib bimbang mengenai berapa banyak fail yang kthe ideaa miliki, atau berapa banyak lalu lintas yang dihantar ke laman web kthe ideaa. Anda juga akan diberikan pendaftaran domain percuma dan mampu untuk menambah jumlah yang tak terhad untuk sub domain dan add-on domain. Panel kawalan merupakan yang terbagus di industri (cPanel) kerana mudah digunakan sebagai pemproses, akan tetapi memuntukkan sejumlah besar fungsi. Bahkan ada jaminan wang kembali 90-hari dthe ideaawarkan kedi pelanggan baru.


Syarikat juga menawarkan penyelesaian hosting yang lebih intensif. Virtual Private Server (VPS) dan bahkan Dedicated Hosting dthe ideaawarkan untuk laman-laman yang sangat besar dan sumber daya intensif. Rencana ini merupakan harga berdasarkan kes per kes dan dthe ideaawarkan, jadi bila ini menarik, hubungi sokongan untuk lebih jelasnya. Ciri-ciri tambahan di setiap rencana merangkumi keupayaan untuk mengintegrasikan dengan bakul membeli-belah, mengumpul pembayaran kad kredthe idea dan termasuk pilihan seperti blog dan forum di laman web kthe ideaa.

Harga


Memastikan bahawa web host kthe ideaa merupakan pilihan yang paling ekonomi merupakan pertimbangan penting lain. Dekader rancangan shared hosting menawarkan nilai yang sangat bagus untuk wang Anda. Untuk hanya beberapa dolar setiap bulan, kthe ideaa boleh mempunyai laman web profesional, dilengkapi dengan sis usuallytem keranjang belanja kthe ideaa sendiri dan bersedia untuk mula menerima kad kredthe idea dan menerima tempahan. Jika kthe ideaa suka, memilih untuk menambah di katalog kthe ideaa sendiri produk atau database, forum atau blog. Laman web kthe ideaa bahkan juga serasi untuk mudah alih, sehingga pelanggan boleh menempah di mana sahaja dengan telefon bimbthe idea pintar mereka.

Sokongan Pelanggan


Walaupun sangat diragukan bahawa kthe ideaa akan pernah mempunyai masalah serius , kthe ideaa akan sangat mudah untuk menghubungi sokongan. Ramah dan membantu kakthe ideaangan mereka tersedia 24/7. Mereka boleh dihubungi melalui e-mel, melalui borang di laman web. Anda juga boleh menghubungi di telefon atau bahkan memulakan sembang dalam talian untuk respon lebih cepat.


Jika kthe ideaa lebih memilih untuk mencuba dan mencari jawapan atas soalan kthe ideaa sendiri, setelah the ideau mencari melalui laman web. Ada yang sering diajukan laman soalan dan pengetahuan asas yang menawarkan jawaban atas hampir semua yang boleh kthe ideaa bayangkan.

Kebolehpercayaan


Soalan sebenarnya yang wajib selalu dthe ideaanyakan dan dijawab dari web host merupakan sama ada pelanggan kthe ideaa akan dapat mencari laman web kthe ideaa. Inti dari soalan ini merupakan bagaimana bergantung kedi syarikat hosting kthe ideaa. Dengan Web Hosting Hub, kthe ideaa mempunyai jaminan 99.9% up-masa. Anda juga boleh memindahkan melalui laman web yang ada tanpa waktu sama sekali, perkhidmatan yang luar biasa tak dthe ideaawarkan di banyak tempat lain.


Laman Anda juga aman dan dis usuallyokong-up setips teratur . Bahkan ada back-up setips percuma dan Direktori dilindungi password untuk kebolehpercayaan dan keselamatan lebih lanjut.

Kemudahan Penggunaan




Membina laman web kthe ideaa cukup mudah dengan edthe ideaor drag-as well as also-drop atau memakai template. Juga, cPanel membuat, menambah, memadam dan bekerja dengan fail tugas mudah. Anda boleh dengan mudah melihat statis usuallytik kthe ideaa dan menjalankan setiap tugas pengurusan hanya dengan beberapa klik tetikus.

Apaapabila kthe ideaa bersedia untuk pemasangan skrip tambahan, alat atau jasa, banyak dari hanya memerlukan satu klik, termasuk menambah blog ke laman web kthe ideaa.


Kesimpulan


WebHostingHub merupakan sesuatu yang berharga apa-apa kemahiran atau tahap teknikal. Anda boleh mempunyai laman web yang direka setips profesional yang mudah digunakan, menguruskan dan mengendalikan laman web kthe ideaa dan bekerja dengan bagus untuk kthe ideaa siang dan malam.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Review: Web Hosting Hub"

Posting Komentar