Syarikat Web Hosting Terbagus Untuk Websthat wille Anda

syarikat Web Hosting Terbagus Untuk Websthat wille Anda | Dengan beratus-ratus web hosting syarikat yang menawarkan semua jenis usually hosting, telah menjadi cabaran untuk mencari keseimbangan antara harga, ciri-ciri, prestasi dan sokongan. Pada halaman ini kalian akan mencari pilihan berpengetahuan mengenai web hosting, kami cadangkan untuk kalian dalam memilih hosting serta laman web lain, termasuk blog, forum, galeri, laman CMS serta e-dagang / kedai online dibina dengan PHP + MySQL.



Sebahagian besar web host yang pernah saya posting sebelumnya di Senarai web Hostign Terbagus Murah 2017 akan memuntukkan harga promo khas, bagus melalui kupon atau setips automatik bila kalian mendaftar melalui laman ini. Beberapa host ini akan membayar saya komis usuallyi selain that willu kalian akan mendapat harga promosi atau potongan harga.

Tentang web hosting


Agar websthat wille kalian boleh diakses oleh pengunjung kalian di Internet, kalian mesti menyimpannya dengan suatu hosting, iathat willu suatu syarikat yang mempunyai pelayan web yang bersambung ke internet 24x7. Syarikat web hosting mempunyai beribu-ribu server tersehowever di pusat data.

Server tersehowever boleh dikhaskan untuk laman tertentu ( " dedicated server " - yang mahal) atau dibahagikan antara beberapa pelanggan dan laman web (yang jauh lebih terjangkau). Hal ini dis usuallyehowever " shared web hosting ". Semua tawaran di laman ini shared hosting. Anda boleh mengetahui maklumat mengenai jenis usually-jenis usually hosting sebelum kalian membayarnya, sesuaikan kewajiban kalian untuk laman web yang akan kalian launching. Baca: Jenis usually-jenis usually hosting yang wajib kalian ketahui.

Pilihan Web Hosting


Kelemahan dari shared hosting merupakan bahawa bila saham syarikat hosting terlalu sedikthat will server dan terlalu banyak pelanggan, maka laman web kalian boleh menjadi sangat lambat. Hal ini boleh dthat willerima beberapa tahap bila perhatian utama kalian merupakan harga (lihat laman hosting murah kami). Walau bagaimanapun, kajian telah menunjukkan bahawa bila laman laman web kalian memerlukan lebih dari 10 saat untuk memuatkan, pengunjung akan mula meninggalkan laman web kalian. Di atas 10 saat ini, kami menghadkan pilihan kedi syarikat yang mampu memuntukkan kelajuan & kualthat willi perkhidmatan hosting profesional.


Proses kami untuk memilih, menilai dari syarikat web hosting dan kedudukan mereka:


  • Reputasi . Kami telah menyemak semua syarikat web hosting juga dthat willerkenali serta yang dis usuallyyorkan oleh pengguna.

  • Popularthat willi . Kami telah menyemak semua syarikat web hosting yang sering digunakan oleh laman-laman terterkenal lain.

  • Kelajuan . Kami juga akan menilai kelajuan dari syarikat web hosting yang kami review, sehingga kalian dapat menentukan mana pilihan yang tepat untuk kalian, tapi rata-rata syarikat web hosting yang ada di blog ini merupakan yang terbagus, kalian tak wajib ragu untuk memilih salah satu dari mereka .

  • Kehkalianlan & uptime . Barbar ada tuan rumah benar-benar 99.99% sempurna di sini. Namun, semua host berperingkat 4 bintang atau lebih berada di top performer mengenai uptime.

  • Ciri-ciri . Banyak tuan rumah yang sarat dengan ciri-ciri yang tak wajib. Dalam kes lain kalian mungkin wajib sesuatu yang sangat tertentu atau canggih yang hanya beberapa host akan menawarkan (akses SSH mis usuallyalnya). Semua host di laman ini mempunyai ciri-ciri stkalianrd yang kalian harapkan daridi suatu syarikat web hosting moden: PHP, Perl, MySQL, panel kawalan dan e-mel, semua that willu di domain kalian sendiri, tentu aja.

  • Sokongan . Hal ini sukar untuk menilai. Kerana kualthat willi sokongan terkadang-terkadang berbeza-beza dari satu sokongan perwakilan, tapi mengikut pengalaman kami, mereka memang memuntukkan sokongan yang bagus dan cepat, dan benar-benar 24/7 bagus melalui telefon atau live chat.


Catatan mengenai harga: kami terus cuba untuk mencari kupon terbagus atau untuk mendapatkan tawaran khas dengan hosting syarikat untuk membawa kalian harga yang terbagus untuk masing-masing hosting yang dthat willawarkan. Kadang-terkadang, bagaimanapun, harga tersehowever berlaku untuk masa yang terhad sahaja dan mungkin terjadi bahawa promo telah berakhir saat kalian cuba untuk mengambil keuntungan dari that willu.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Syarikat Web Hosting Terbagus Untuk Websthat wille Anda"

Posting Komentar