Apa the itemu Bas well aswidth Unlimthe itemed?

apa the itemu bas well aswidth?


Agar suatu laman web tampil, wajib dua perkara. yang pertama yathe itemu ruang cakera, untuk host file websthe iteme. yang kedua yathe itemu jalur lebar, untuk membolehkan lalu lintas di luar untuk melihat dan mengakses fail tersealthough. suatu laman web memerlukan bas well aswidth yang cukup untuk menangani semua lalu lintas laman web, tapi terlalu banyak bas well aswidth mungkin wajib membayar lebih. banyak web host hari ini menawarkan rancangan dengan bas well aswidth tak terbatas, tapi apa the itemu benar-benar bermakna?

apa the itemu bas well aswidth Unlimthe itemed?


Dilihat oleh nama aja, bas well aswidth unlimthe itemed akan menjadi rencana web hosting yang t ak pernah memotong akses setelah sejumlah lalu lintas kesthe itemus. Pada rancangan dengan bas well aswidth yang terhad, perkhidmatan boleh berhenti untuk sis actuallya bulan saat jatah bas well aswidth yang dis actuallyediakan habis actually. Akaun jalur lebar tanpa had akan tetap sedia untuk digunakan. Namun, benar-benar jalur lebar tanpa had yathe itemu suatu kemustahilan sahaja sebenarnya.

Kekurangan Unlimthe itemed Bas well aswidth


Bas well aswidth setutorial fizikal dihadkan oleh kapasthe itemi kabel yang menghubungkan ke pelayan web-hosting. Jika setiap laman web yang dis actuallyelenggarakan oleh satu web host yang memakai semua lebar jalur yang tersedia, sambungan ini akan kelebihan beban. Web host menawarkan jalur lebar tanpa had dengan pengetahuan bahawa sebahagian besar laman web tak akan pernah mencapai hampir di kemuncaknya.

Kebanyakan dis actuallyealthough pelan jalur lebar tanpa had meletakkan peraturan kecil berlaku untuk menjaga lalu lintas. Sebagai contoh, banyak dari mereka menetapkan bahawa kthe itema tak boleh menjalankan streaming video dari akaun jalur lebar tanpa had, kerana streaming video memakai sejumlah besar jalur lebar.

Manfaat Unlimthe itemed Bas well aswidth


Hepotenusa posthe itemif daridi jalur lebar tanpa had yathe itemu bahawa mereka tak akan menghentikan perkhidmatan ini bila kthe itema tiba-tiba menjadi common. Beberapa web host akan memuntukkan harga lebih untuk lalu lintas yang besar. Host lain akan membiarkan laman kthe itema down hingga biasanya di akhir bulan, atau sehingga pelanggan membayar untuk rancangan upgrade.

Bila memakai Rencana Unlimthe itemed


Rencana yang benar-benar unlimthe itemed wajib kthe itema gunakan Jika laman web kthe itema merancang untuk diarahkan di video streaming, maka syarat-syarat perkhidmatan untuk akaun unlimthe itemed boleh menyebabkan konflik. Jika laman web kthe itema tak merancang untuk memakai salah satu perkhidmatan yang dilarang oleh ketentuan bas well aswidth yang terhad digunakan, ia yathe itemu sesuai untuk jenis actually akaun kthe itema.

Sementara bila kthe itema merancang untuk menjalankan suatu laman web dengan sejumlah besar lalu lintas, streaming kas well asungan atau aktivthe itemi-jalur lebar tinggi lain, kthe itema mungkin wajib untuk mendapatkan akaun dengan fixed jalur lebar cap.

Memilih Unlimthe itemed bas well aswidth


Setiap web host tak mempunyai sekatan yang sama dalam hal penggunaan untuk akaun jalur lebar tanpa had mereka. Sebelum kthe itema memutuskan sama ada akan memilih pelan unlimthe itemed, lihat syarat-syarat penggunaan untuk memastikan sesuai dengan kewajiban kthe itema.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Apa the itemu Bas well aswidth Unlimthe itemed?"

Posting Komentar